X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Kako ostati u formi između utakmica

Podjeli članak

U današnjem blog članku za vas smo pripremili 5 vježbi snage koje možete provoditi tijekom tjedna kako bi zadržati zavidnu razinu forme i između utakmica.

Trening je koncipiran na principu kružnog trening koji se sastoji od 6 serija:

Prva i druga serija: 30 sec rada uz 15 sec odmora nakon svake vježbe.

Treća i četvrta serija: 20 sec rada uz 20 sec odmora nakon svake vježbe.

Peta i šesta serija: 20 sec rada uz 10 sec odmora nakon svake vježbe.

1.    Vježba : Girja swing

 

Ukoliko želite dovesti svoje srce i pluća do maksimalnog inteziteta kakvog dobivate na subotnjim utakmicama, ova vježba je upravo ono što trebate. Pokretanje tereta, u ovom slučaju girje, uz značajan intezitet pokreta će uistinu podići vaš puls do maksimale. Važno je da se kod ove vježbe skoncentrirate da napravite pregib u kukovima, a ne čučanj. Mišići trbušnog zida te stražnjice moraju biti zategnuti a pri izbacivanju pripazite da se vaša leđa ne izviju previše.

 Untitled

 

2.    Vježba: Nabačaj-izbačaj s girjom

 

Ova vježba za cijelo tijelo pomoći će vam izgraditi mišićnu snagu i izdržljivost i ujedno je jedna od najboljih vježbi koje možete provoditi. U jednu vježbu je uključeno doslovno preko 100 mišića što prestavlja izniman razvoj mišićne snage. Pokret započinjemo sa girjama koje su postavljene na podlogu, nabacimo girje pritom pazeći da su kukovi uključeni u pokret nakon čega slijedi blagi ulaz u prednji čučanj te izbačaj iznad glave.

 

 Untitled02

3.    Vježba: Deadbug uz opterećenje

 

Snažni mišići trbušnog zida tijekom utakmice pomoći će ekonomičnijem trčanju. Ova vježba je znatno bolja i efikasnija od klasičnom trbušnjaka. Pripazite da su vaša leđa pripijena na podlogu. Ova vježba je nešto lakša od prethodne dvije kako bi vam osigurali dovoljno odmora i pripremu za zadnje dvije vježbe.

 

03 

4.    Vježba: Stražnji iskorak

 

Bez snažnih nogu, tijekom utakmice nećete biti u stanju trčati od jedne strane terena do druge. Rad na nogama je jedna od najvažnijih karika na kojima trebamo raditi na treningu snage stoga smo izabrali stražnji iskorak kao idealnu vježbu za aktivaciju tih mišićnih skupina. Ova vježba je izvrsna za aktivaciju gluteusa što je u svijetu nogometa od velike važnosti zbog stalne sklonosti ozljedi stražnje lože.

 06

5.    Vježba: Mountain climbers

 

Trčanje iz polažaja planka na opruženim rukama je znatno teža varijanta običnog trčanja. Ovu vježbu nazivamo mountain climbers i izvrsna je za razvoj snage trbušnog zida. Dovucite koljena što više možete i pazite da je ostatak vašeg tijela u ravoj liniji.

 07

 

Goran Špaleta, mag.cin.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.
Jednokratno
Gotovina pouzećem, kreditnim i debitnim karticama (American Express, Diners, Visa, MasterCard, Maestro putem PayWay sustava)

ili Pay Pal računom
Do 6 rata
Obročno plaćanje Diners Club International do 6 rata

Do 12 rata
Kreditnim karticama American Express, Maestro (PBZ) i Visa (PBZ) do 12 rata bez kamata, također karticama Visa i Masterard (Zagrebačke banke) do 12 rata bez kamata