X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Reklamacije

U slučaju reklamacije kupac je dužan vratiti nam proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača, te ukoliko nije prošlo više od 6 mjeseci od kupnje proizvoda. Kupac je dužan imati račun za proizvod koji reklamira, te originalnu ambalažu. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod.


Prije vraćanja reklamacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 031-570-285 ponedjeljak-petak od 08:00 h do 16:00 h.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.
Jednokratno
Gotovina pouzećem, kreditnim i debitnim karticama (American Express, Diners, Visa, MasterCard, Maestro putem PayWay sustava)

ili Pay Pal računom
Do 6 rata
Obročno plaćanje Diners Club International do 6 rata

Do 12 rata
Kreditnim karticama American Express, Maestro (PBZ) i Visa (PBZ) do 12 rata bez kamata, također karticama Visa i Masterard (Zagrebačke banke) do 12 rata bez kamata